Bsmdg 3,5 aylık bebeğimin 5 günden beri sağ göz kapağı sola göre daha iri görünüyor. Ama şişlik yok sanki. Çapaklanma ve kızarıklık da yok. Üstüne de yatmıyor. Tek göz kapağı düşmüş gibi duruyor. Çok korkuyorum. Olabilir mi böyle bişey
annekadin21 Bsmdg açıkçası bilmiyorum ama 2 aydir dkktmi cekiyor. İlk zamanlar varmıydi hatırlamıyorum
Bsmdg ozlemmderin hiçbir şey yapmadım doğrusu. Başta çok gözüme batıyordu. Şimdi o kadar umursamıyorum. Gözleri normal görünüyor. Sadece iki kapağının genişliği farklı. 1 günde böyle oldu. Belki zamanla geçer diye düşünüyorum. Doktora gidince göstereceğim
ozlemmderin Bsmdg benim kızımda öyle şuan 4 aylık oldu tek yumurta ikizi birinde hiç bir sorun yok ben de doktora gidince soracağım bizimki arada bir normal oluyor
Bsmdg ozlemmderin benimki de 4 aylık şu an. Gözcüden randevu almıştım iptal ettim. Nedenini bulmak için bir sürü tahlil tomo falan yapacaklar. Daha öncede kafama taktığım bir şey yüzünden doktor doktor gezdik. Çocuğum ultrasona girmek zorunda kaldı 3 defa ve çok ağladı. Sonuç olarak da hiçbir şey çıkmadı. O yüzden şimdi kafama takmamaya çalışıyorum. Çok şükür görmesi iyi. Haftaya çocuk doktoruna göstericem. Bakalım ne diyecek
Bsmdg ozlemmderin ha bir de benden başka kimse fark edemiyor. Bana çok takıntılısın diyorlar. İnsanlara gözlerinde fark görüyor musun diye soruyorum. Herkes yoo diyor. O yüzdende biraz saldım. Ama ben farkı hâlâ görüyorum
ozlemmderin O zaman çok yoktur ya zamanla düzelir yine de içiniz rahat edecekse bir doktora sorun sizin sürekli mi yoksa uykuluyken mi oluyor
Bsmdg ozlemmderin sürekli öyle ama bir günde ortaya çıktı. Gözyaşı akmıyordu. 2 gün önce aktı. Sanki biraz daha düzeldi gibi