ZeydsMom eviniz polar giydirmek için sıcak. Benim evim maksimum 23 derece olur o da nadiren, biz evi 20-22 derecede tutuyoruz ve kızıma bebekliğinden bu yana 1.7 tog uyku tulumu giydirdim. Evin sıcaklığına göre içine giydirdiğim değişiyordu. Mesela 20 derecede kısa kollu pijama takımı giydiriyordum, 22 ye yaklaştıkça sadece zıbınla giydiriyordum tulumu. Kızım şimdi 5 yaşında yine o şekilde yatırıcam. Oğlum da ilk kez bu kış tulum giyecek onu da aynı şekilde giydirmeyi planlıyorum.