-Sare32- (Kız )bebeğimde sarı akıntı ve minicik kırmızı leke var başına gelen şimdi gördüm gece olmuş dün yoktu akıntı
zehrababy -Sare32- yenidoğan kız bebeklerde hormonlardan kaynaklı kırmızı leke kahverengi akıntı olabiliyor bir süre sonra bitiyor korkulacak bir şey yok benim kızımda da olmuştu bir kaç gün mü sürdü ne kadar sürdü hatırlamıyorum ama bitmişti sonra
Umays_mom -Sare32- hayır daha 5 günlük ve hastanede bi sorunu yoktu ben normal karşıladım geçecektir bir süre sonra herhalde
-Sare32- Themom_ evet ama temizliyorum da işte hareketli olunca yaparken otururken dağılıyor 16 aylık
imaddesi Umays_mom çok normal annenin hormonlarından dolayı öyle oluyor hiç korkmayın daha sonra geçiyor
Themom_ -Sare32- Benim kızımda da son 2-3 gündür var oturarak kaka yaptığı için kaçıyor iyice yıkıyorum ama dediğiniz gibi akıntı oldu kakadan olduğunu tahmin ediyorum bizde 16 aylığız
-Sare32- Themom_ bi kere oldu daha bakıyorum da kız olunca dikkat ediyorum su içiyor bol bol enfeksiyon biz bile olunca zor oluyor temizlik bez hep dikkat ederim
verad -Sare32- canım vardı daha kırkımız bile çıkmadı huysuzdu vs şuan idrar yolu enfeksiyonu sebebiyle hastaneye yatış yapıldı ateşi olmuyor ama sinsi birşey