aleynos Normal doğum yaptım onsırada bebegın başı baskı yaptı dedıler kesık uzamıs ve bagırsak kısmını zedelemıs buyuk abdest ihtıyacı vajinadan geliyor bununyaşayan oldumu ne kadar sürede bu olaylar biter
hndathn Böyle birşeyin normal olduğunu düşünmüyorum. Bu konuyu hem doğum doktorunuzla hem bir genel cerrahla konuşun derim en kısa süre içinde