Sabah oğlumu devlet hastanesi Bursa 4 çelik Hastanesi’nde Taner diye bir çocuk cerahina sünnet ettirdim oğlum saat 3 te taburcu oldu eve geldik oğlum kanlar içinde can işliyor tekrar hastaneye gittim normal değil dediler kesinle cerah gelmedi gece 10 gelip tekrar dikiş atıldı savcılığa suç duyurusunda bulunacağım kesinlikle ömrümden ömür gitti 2.5 yaşındaki kizimla perişan olduk yardım eden kimse yok o kadar perişan oldum ki inanılmaz 😭