Dogumdan sonra bir kere kamerayla aşşaya bakmıştım dahada hiç bakamamıştım şuan bu saat oldu çocuktan hâlâ uyuyamadım aşşada birşeyde beni rahatsız etti bakiyim dedim dikişlerm artık gitmiş arka kısımda kalmış sadece neyse birde ne göriyim aşşası karman çorman olmuş şuan bunu aglayarak yazıyorum sinirlerim çok bozuk açık konuşucam kusura bakmayın iç dudakların biri uzun biri kısacık kalmış vajina giriş bölgesi bi degişik olmuş insan kendini bilir ya böyle degildim benim kesim dik bu arada vajinadan popoya dogru yani özel hastanede dogum yaptım birde normal dogum böylemi oluyo gerçekten yoksa doktorum mu beni böyle yalap şalap dikti ay çok kötüyüm aglamamı durduramıyorum ne yazdıgımıda bilmiyorum başımdan aşşa kaynar sular dökülüyo şuan kurban olim bişey söyleyin