Kızlar oğlum artık sabır diyorum Ümit ediyorum düzelecek bir ay oldu. Artık 14 aylık gece ağlayarak kalkıyor uymuyor sonra bügünde birez burnu akıyor galiba hasta olacak artık çok yoruldum gece olmasını okader bekliyorum birez yatim dinlenim ama artık oda yok nasıl düzene sokacam uyku düzeni yok bu arada dişlerden dolayı bozuldu artık ne zaman isterse ozaman yatıyor kalkıyor çok hareketli yaramaz tükendim artık gündüz çık yoruluyorum gecede aynısını yapıyor 🥹