alpege7 ben deprem sonrası uyku bozukluklarım için kullanmaya başlamıştım, aynı zamanda çok fazla kaygım oluyordu doktor tavsiyesi falan değil tamamen kendi isteğimle (psikologum) ilk başlarda fayda görsem de kendi açımdan sonraları fayda görememeye başladım. ben uyuyamadığım için kullanıyordum 10-15 gün boyunca gayet iyi uykuya dalıyordum ama sonraları uyuduktan Bir saat sonra falan dipçik gibi uyanıyordum.
Ben emzirmediğim için sorun etmedim ama etil alkol içerdiği için siz yine de doktora falan sorun