Askolar 2 kızım var biri 16 aylık diğeri 1 aylık evlendim zaten bebek istiyorduk hemen gebe kalmışım rüyamda görüp duruyordum 1 kere adet oldum ondan sonra adetime 7 gün vardı dedim ki sürekli görüyorum rüyamda bı test yapayım yaptım hemen tutmaz diye düşündüm lavabonun üstüne koymuşum testi unutmuşum taa bidaha tuvalete gidene kadar orda durmuş bı gittim baktım ben test yaptiydim unutmuşum diye baktım ailik çizgi araştırdım hep pozitif diye okudum bide sol kasıkta batma oluyordu herşeye de deli gibi ağlıyordum belliymiş aslında 2. Kızım tamamen spriz büyük kız 7 aylıktı ben yine rüyalarımda bebek goruyorum doguruyorum falan bide spora başlamıştım kasık ağrım var ve sol kasıkta batma bende spor yapiyorum yağların eriyor ondan diye düşünüyordum neyse içime şüphe düştü dedim bı erken gebelik testi alayım bide normal test aldım erken gebeliği yaptım adete 1 hafta var tabi baktık temiz bişey çıkmadı bide şey diyorum zaten olnazki korunuyoruz diyorum kendi kendime akşam eşim geldi test yaptım dedim bişey yok dedim bencede olmasın dedi başladım ağlamaya sen beni sevmiyon diye gagsgsgsggs dediki sen hamilesin sen hamileyken böyleydin canımda deli gibi tombik döner çekiyor aldirttim test yap dedi yaprim bişey yok dedim bidaha test vardı oda normal kaset test onu yapayım dedim kız yaptım zaten yok dedim bıraktım oraya gittim mutfağa su içmeye sonra dedim biri falan gelir görür ayıp çöpe atayin bı baktım ailik çizgi ablama attım benmi hayal görüyorum yoksa burda cizgimi var diye dedik var hamilesin dedi eşimin yanına bı kosusum var ağlaya ağlaya hem guluyom hem agliuom nasıl bakcam diye ahshhshs böyle işte net belirti kasıkta batma aserme ve ağlamak işte böyle