Doğum yapalı nerdeyse 8 ay oldu. Hamileliğimde kokusunu alınca midemi bulandıran şeyler hala midemi bulandırıyor. Çok çok sevdiğim parfümlerim, deodorantlar, su içerken bile korkuyorum suyun kokusunu alırsam diye. Normal mi bu ben mi ruh hastasıyım 🥲 o zamanlar yediğimde beni k.sturan şeylere tereddütle yaklaşıyorum cesaret edemiyorum yemeye. Böyle olan var mı