Kızlar ben bi telefon aldım gürgençler varya oraya götürdüm açınca telefon içime sinmemisti sıkıntı varmı yokmu diye cihaza bağlıyorlar ya öyle yaptılar orda işte cihazdan çıkış yapıldı falan neyse biraz önce telefonumda bildirim geldi incelemeniz tamamlanmıstır telefonunuzu eskisi gibi kullanabilirsiniz gibisinden yani o cihazdaki bağlantı yeni kesilmis gibi bi uyarı geldi böyle bişey olabilirmi ya sabahtan beri telefonunda girmediğim yer kalmadı bütün bilgilerim görünmüş olabilir mi ay çok şey oldum şimdi bi bilen yorum yapabilirmi ?