Kızlar hastanedeyiz oğlum daha önce 3 defa nöbet geçirdi ateşi düşer. Gibi gözüküyor ama sonra geri yükseliyor öğleden sonra 5 den belli 3 defa banyoya 1 parol 1 de calpol verdim düşüp geri yükseldi doktora söyledim muayenede 3 defa nöbet geçmişi olduğunu kan Felan almadan direk alana yönlendirdi serum bitti ama ateşi var hala biliyorum eve gidince. Tekrardan yükselecek nöbet geçirmesi olağan yani bu son şansım eğer 1 defa daha geçirirse daha iyi bakılıp epilepsi ilacı başlanabilir dedi doktorumuz eve gidince ne yapıyım. Herşeyi deniyorum ama düşmüyor ateşi