

Kızlar Oğlum bir aylık başında böyle sivilce gibi bir şeyler var kafasında zaten konak oluştu daha yeni ben kaşındakininde de konak olduğunu düşünüyorum Ama alnındaki sivilceler kafasında da sanki sivilce var gibi emin olamıyorum kızarık sürekli bazen kızarıklık geçiyor hiçbir şey yok gibi göründüğü de oluyor ama genelde uyanıkken emzirirken falan çoğunlukla görüyorum bunları yüzünde bunlar nasıl geçer bunlar normal mi kimi insanlar bana normal diyor ama ben bir an önce geçmesini istiyorum bebeğimin yüzündekilerin