Kızlar oğlumu anaokuluna yazdırdım ama buradan öğretmenle tanışınca vazgeçtim pazartesi günü gidip ilk dönem yatırdığım kayıt parasını geri alabilirmiyim bu arada devlet anaokulu bu ben şimdi başka bi yere yazdırcam oğlımu verirler dimi ücretimi bilgisi olan varmı