Arkadaşlar iyi akşamlar başımıza bir olay geldi hemen kısa geçecem
Eşim kuzeniyle bir olay yaşadı kuzeni şikayetçi oldu fakat eşim ona dokunmadı bile darp raporu buna rağmen nasıl alabildi anlamadım ayrıca kuzeni arkadaşına benim numaramı verip beni taciz ve tehdit etti buna dair telefon aramaları var o arkadaşını eve çocuklarımla ben tekken getirdi buna dair kamera kaydi da var ben şikayetçi olsam nasıl yol izleriz?