bdablan Kızlar merhaba oğlum şu an 3. Ayına girdi, yurtdışında yaşıyorum 40. Günde ultrasonla bakıldı çok şükür kalça çıkığı çıkmadı 🙏🏻 sonradan olma ihtimali var mı?