Babybboy Sevim07 serum fizyolojik su sıkıp biraz bekliyorum ardından aspiratör ile kendim çekiyorum. Eğer serum fizyolojik kullanmadan çekiyorsanız hem bebek için sağlıksız olur hemde sumukler tamamen gelmeyebilir canım, önce yumusat
Sevim07 Babybboy bende zaten ondan sıkıyorum canım teşekkür ederim 😋 Bi krem var almanyadsn aldım. Bitkisel gece sürüyorum vickis gibi ama mentollü değil iyi de geliyor
Sinon Soğan ve babyvak ikiside mucizevi burun tıkanıklığına bol sıvı aldırın ki yumuşasın sümükler sık sıkta burun temizleme yapmanızı tavsiye edeirm
Sinon Cesurefe n11de vardı sanırım emin değilim süpürge ile kullanılan burun aspiratörü ben bir tanıdık vasıtası ile ile edindim nerden aldığını bilemiyorum
Sevim07 Deletedmom73 bizimki de cektirmiyor biraz zoraki oluyor maalesef... Ama oluyor.. Evet dediğinizi izledim ama cesaret edebilir miyim bilemedim.
Baloglaninannesiii Tgbh28 fizyolojik serum damlatıyor musunuz bebeğinizin burnuna? Eğer damlatmadan yaparsanız katı gelir aynı zamanda bebeğinizin burnu kuru olduğu için damarlar çatlayıp kanayabilir.
Mervelina Tgbh28 canım temizle durmadan ooo benim kızın burnunda kocaman sümük geliyo. Sıkıntı etme temizle ki ciğerlerine broşlarına inmesin.