Kızlar adetime daha 10 gün var bu ay eşimle tatildeyken korunmadık hamile olup olmadığımı bilmiyorum tatil dönüşü çok hastalandım öksürmekten be uyuyabiliyorum ne de doğru düzgün nefes alabiliyorum doktor da film istedi aslında sordu hamilelik şüphen var mı diye ama emin değilim dedim çok da hasta olunca kabul ettim filmi çektirdim ama şimdi içim içimi yiyor yumurtlama tarihinden önce birliktelik oldu zaten düşük ihtimal ama ya hamileysem başına gelen oldu mu hiç?