busradem501 2.5 aylık bebeğim var arkadaşlar 6 saatlık otobüs yolculuğu yapacağız ve tedirginim . Önerileriniz nelerdir yapan arkadaşlar ne tavsiye de bulunur acaba gündüz olacak yolculuk . Emen bir bebeğim var mama hiç vermedim
Masalserin2019 busradem501 bende yaptım 4-5 saat yolculuk 1.5 aylıkkende yapmıstım. Emzirme örtüsüyle gayet rahat emzirebilirsiniz benimde emio. Fakat otobuste klimalar oldugu icin battaniyeye sarmıstım snrada terlemişti üstünü değiştirmiştim cok dikkatli olmanız lazım
Merve busradem501 oh mis kuzum emiyorsa. Araba sallandıkçada uyur merak etme. Emzirirsin bol bol 6 aaat bişe değil
Bereninannesi_ busradem501 daha küçükmüş eğer normalde de sakin bi bebekse arabada bebekler daha iyi uyuyor bence çok zorluk çıkarmaz size karnını doyurp uyur zaten