HasretHanim benimde 8.5 aylık kızım var hamileliğimin 3. Dönemi hep ödemle geçti 🙈 ayaklarım fil ayağı gibi olmuştu bacaklarım da baya şişmişti, günlük en az 3 litre de su içiyordum ama fayda etmiyordu. Tuzlu yememeye çalışın, bacaklarınızı çok aşağıda tutmayın koltuğa uzanır şekilde durun. Bir de gece uyurken ayaklarımın altına yastık koyuyordum ☺️ doğumdan bir kaç gün sonra bütün ödemim gitmişti benim. Ben doğum yapınca tüm ödem bir anda kaybolacak sanmıştım ama bir kaç gün daha ayaklarım bacaklarım şişti. Ödemim indikten sonra tırnak batıklarım oldu ne yazık ki. Ayaklarım şiş olduğu için tırnaklar içeri gömülmüş ödem de gidince tırnak batıklarım ortaya çıktı, ayakkabı giymek benim için kabus olabiliyor 😢 inşallah siz böyle bir sorun yaşamazsınız ☺️ güzel sağlıklı doğumunuz olsun inşallah 🙏🏻