yigitinannesii1 Hanımlar kırkım 8 eylül de çıktı 10 eylülde tekrar gelmeye başladı ama vajina içi ağrım var bu neden olur normal mi sanki kesik atıyolar mış gibi bi ağrı giriyo çıkıyo gün içerisinde de avuç içi kadar lekelenmem oluyo