Kızım şu an 2 aylık çocuk doktoru tavsiyesi ile doğumundan itibaren bebelac ve bebelac gold olarak devam ettik ama kızım her beslenmeden sonra baygın gibi oluyordu içindeki şeker oranı ve vitaminleri diğer mamalarla kıyaslayınca hipp’in mamasına geçtim şeker oranı ve vitaminleri daha çok zengin her ikiside kabız veya gaz problemi yapmadı. Bebelac gold sadece mayalama tekniği ile yapıldığı için çok tortu bırakıyordu biberonda sürekli kaşıkla karıştırmam gerekiyordu.