Merhaba kızlar oğlumun uykusu maşallahh çok güzel gece falan güzel uyuyor ama asla sırtüstü uyumuyor bebek iken çok gazlı olunca yüzüstü yatırmıştım sanırım ona alıştı 4 buçuk aylık olduk hala öyle yatıyor yüzüstü sizce ne yapmalıyım yan yatırmayı denedim uykusuna daldı sırtüstü yatırdım yine uyandı ☹️