Geçen gün de atmıştım fotoğrafı herkes gebesin diye yorumlamıştı ancak kan sonucumda gebelik yok denildi , reglm da 20 gündür gecikiyor midem de çok bulanıyor kasiklarim da ağrıyor sizce neden böyle oluyor. Oğlumu sütten keseli iki hafta oldu doktor sütten kestiğim için gecikme yasamanız normal dedi ??? Doktorumu hiç beğenmedim 👎 ultrasonla bakması bir saniye falan sürdü