Themom_ Chngrblny yaşamazsınız ben dahil burada coğu kişi mama + meme gitti/ gidiyor. Biz philips avent biberon kullandık 0+ meme reddi yaşamadık
Eymencvk Chngrblny bds alın ben günde 3 kere memeden 30 ml mama verşyorum anne sütüyle destekliyor kızım biberon almıyor
alparr Chngrblny Comotomo veya philips avent dene. Ben ikisini de kullanıyorum meme reddi aksine memeye daha düşkün oldu 😂
Themom_ Chngrblny 6,5 aylıkken sütüm kesildi benim kesilmeseydi kızım daha emerdi ve mama da içiyordu aventle hiç sorun yaşamamıştım