3 yaşında oğlum ne kadar konuştuysam ne kadar kitap okuduysam oyunlar oynayarak anlattıysam o kadar ters tepiyor bütün söylenecek lafları söyledim hiç bir şekilde ikna olup sınıfa sokamıyoruz öğretmenleri çok tatlı bayanlar çok güzel ilgilenip sabırla dil döküyorlar ama kesinlikle ikna olmuyor utanıyorum diyor seni özlüyorum diyor işe girmem lazım mecbur alışması lazım sizce daha başka ne yapabilirim okula severek gidiyor öğretmenlerini çok sevdiğini söylüyor hatta akşamdan çantasına onlar için oyuncak seçip koyuyor bunu Zeynep öğretmenime hediye edicem diyor ama sınıfa girmeye gelince yok sende gel diye okulu yıkıyor pazartesi gününden itibaren tam güne geçilecek zaten bırakıp gidemem ağlar durmaz ama ne yapacağımı şaşırmış durumdayım