Hamilelik boyunca hiç saçım dökülmemiş hatta canlanmıştı. Benim de bebeğim 4. ayında emziriyorum ve saçlarım avuç avuç dökülmeye başladı. Çok araştırdım normal bir durummuş. Hamilelik boyunca dökülmesi gereken saçlar dökülüyormuş. Zamanında dökülemediği için de şimdi seyrekleşmeler oluştu. Bebeğiniz bir yaşına geldiğinde saçınızda eski haline gelecek denilmiş. Bekliyorum bakalım