Kızım 4 yaşında 4 gündür aşırı şekilde karnı agriyo acile gittik röntgen de gaz var dedi olerac surupla mestil damla verdi gecmedi acile tekrar gittik lavman yaptık bağırsak karı bosaldi ama hala karın ağrısı devam ediyo kendini tokatlıyor artık ağrıdan napcam bilmiyorum pazartesi ultrasonu var