mutluannecik Arkadaşım 4 aylık bebeğim sabaha kadar deliksiz uyuyor belki uyanırsa arada 1 kez uyanır dedi. Benim kızım 10 aylık daha hiç deliksiz uyuduğu olmadı. Nasıl oluyor Allah aşkına bilen aydınlatsın. En iyi ihtimalle 3-4 kez uyanıyorum gecede
hanife901_ mutluannecik bence biraz yapısal benim iki kızım da çok şükür uykuları güzel sabaha kadar uyanmazlar.Biri üç yaşına kadar yanımda uyudu biride on aylık yanımda uyur.Mirildanir beni hissedince uyurlar sabaha kadar çok şükür .
mervyyy mutluannecik konudan alakasız ama 9 aylık bebeğim var mesela 11 de mamasını içirdim uyudu çoğu doktor gece beslenmesini kesin diyor ya ben gece 3 4 saat geçince beslemek istiyorum acıktığını düşünüyorum kaç saat aç durabilirler ki bu bebeler
Tuake mutluannecik bende bekliyorum ay gülerken güldüm ben daha deliksiz uyuduğunu görmedim 😂artık kaç defa uyandığını bile saymayı bıraktım 😂
sagkalp Benim kızım 10 aylık inanın bana 5 dakika da bir memeye uyanıyor artık zombi gibi geziyorum ortada en son yanıma alıp öyle yatıyorum o sabaha kadar uyandıkça emiyor başka türlü başa çıkamadım eğer taktik varsa bende alırım cidden aşırı zorlu bir süreç
Tuake sagkalp benimde böyle ya kızınız kaç kilo acaba bizde böyle olduğumuz için doktor artık geceleri bir defa emzir dedi ben bir defa emzirirsem ikimiz de gece kafayı yeriz
nvysl mervyyy doktor kesin demiş burda biz doktorun lafının üstüne laf söyleyemeyiz ama acıkmaktan değil alışkanlıktan kalkıyorlar
minervadefne Bence bebek,çocuk kendi uyuduğunda emerek vs değil de uyku arkadaşıyla ne bileyim emzikle sallamadan hani yerine yatırıp kendi uyuduğunda daha derin uyuyor tecrübem bu yönde
sagkalp minervadefne İşte meme de uyuyarak alışan bebişe bunu yapamıyoruz malesef nasıl alıştırcaz bu şekilde
mutluannecik minervadefne ayy hiç öyle uyumadı ki ya memede ya ayakta sallayarak uyur emzik hiç almadı zaten
pgoktasss minervadefne kesinlikle katılıyorum size uykusunun geldiğini anladığımda beşiğine bırakıyorum biraz saçlarını okşayıp emziğini veriyorum yanında biraz oyalanıp sessizce odadan çıkıyorum kamera ile takip ediyorum huysuzlaştığında ağlamasına fırsat vermeden sakince yanına girip tekrardan saçını ya da yüzünü okşuyorum böylece kolay dalıyor
pgoktasss mutluannecik tamamen yapısal olduğunu düşünüyorum çünkü hiçbir eğitim ya da uğraş vermedim bebeğim 3 aylık ve sadece iki kez mama için kalkıyor 9 gbi uyur 6-7 arası uyanır bu sürede de iki kez uyanıp mama içer ama böyle dedim ya kesin yarın gece tersini yaşarım 🙈
sagkalp pgoktasss Kızım 5. Ayına kadar deliksiz uyudu sabaha kadar hiç uyanmadan uyuyabiliyordu ama sonrasında tamamen huy değişti
minervadefne pgoktasss evet büyük kızımda hep destekli uyurdu bir gün dedim kendini alıştıracam o zaman işte derin uyumaya başladı şimdi 3 aylık kızım var emzik tutmaya da başladı emziğini veriyorum birde uyku arkadaşı aldım onu yanına koyuyuyorum beni görebileceği yerde bekliyorum onunla oynaya oynaya uyuyor kızım en fazla emerdi 15 belki 20 dk uyurdu bu daha uzun uyuyor ve hemen uyanmıyor kendi daldığı için☺️ en iyisini yapıyorsunuz işte nasıl alıştırayım vs diye düşünmek yerine denemek lazım çocuklar sinyalini veriyor aslında
seeeee mutluannecik benim oğlan da 4 aylık olacak geceleri 1 defa falan kalkıypr dün gece saat 12 gibi yatırdım sabah 10 da uyandı emdi tekrar geri uyudu 11.30 gbı uyandı
pgoktasss mutluannecik şöyle bazen emzik de istemiyoruz hırçınlaşıyor bebeğim kendiliğinden de dalabiliyor zor da olsa ama bu onun alışması ile alakalı sanırım her bebek farklı tabiki Allah kolaylık versin 🙏🏻
Meltemmss mutluannecik benimki de 9.ayına girecek aynı durumdayız.. benimki mamayla beslendiği için biberonla uyuyor maalesef. Hatta kendisi biberonu tutmaya başladığında beri baş ucuna hazırlayıp koyuyorum uyanınca bulursa içiyor bulamazsa mızırdanıyor ben veriyorum eline içip bırakıyor. Tabi yinede içip ağzından atana kadar uyumuyorum boğazına kaçırırsa diye. Ama çözümü bu şekilde buldum mamayı hazır edip uyuyorum. 2 3 saatte bir mamayı döküp tazeliyorum🤣