ness1 Mrblar bebeğim 5. Ayını bitirdi. ebe D vitaminini günde 3 kere 3er damla dedi ama fazla değil mi ?
Marianne ness1 50 bin yetişkin için bile çok yüksek dozaj. Belki 5000 IU? Yetişkin insanın D vitamini yetmezliğinde tanısı belli ise haftalık dozajı 50 bin aşmamalı.
cicekkiz20 hazal28 evet çok bilgili bir doktor oda 1 yaşına kadar 3 damla demiş hatta bugün birisi sormuş da
cicekkiz20 ness1 Bir yaşına kadar 3 damla kullanılıyormuş bizde 6 aylığız 4. Aydan beri 3 damla kullanıyoruz 9.aya kadar da 3 Damla kullanicakmisiz
blgn345 ness1 doğduğundan beri günde 3 damla veriyorum sadece bir defa. 3 öğün oldugunu yeni duydum çocuk doktoru varsa bir sorun sonra verin ağır gelebilir bebeğe
ness1 blgn345 herkese teşekkür ederim doktora sorucam. Sanırım bir yanlışlık var . Yanlış söledi ebe sanırım