Purpleblueyellow uyurken biraz zorlanıyor, değişik zamanlarda sallayarak, emzirerek, gezdirerek veya pışpışlanarak uyuyor.
Düzenli bi saati de yok açıkçası 🥲
12den geç uyursa gece uyanmıyor çünkü emerek uyumuş oluyor çoğu zaman.
12den önce uyursa da uyanıp emip geri uyuyor.
Sabah 5.30da uyanır
7.30da tekrar uyanır.
Karartma perde olduğu için emzirip geri yatırıyorum. 10a kadar da öyle uyuyor. Bazende uyumuyor
Anlatınca bile yoruldum 😅 pek maşallahlık bi durumu yok gibi 🤭😂
Siz nasıl uyutuyorsunuz.?