melikee_80 10 aylık erkek bebek hiç dişi çıkmadı. 10 aylık bebek anneleri yazabilir mi? Bu durumda olan var mı
1bebe1kedi melikee_80 oğlum 10 ay 12 günlük alt 2 dişi var 8 aylık olduğu gün patlattı. Ama Dr. Osman Gönülal 1 yaşına geldiğinde 1 dişi olması yeterli diyor.
Rose4960 Benim.kizimda 12 aylik ken ilk disini cikartti bende cok takmistim kafaya simdi 18 aylik cikmayan 2 3 disi falan kaldi. Tek sorun hepsi bir arada cikti aralari cok uzun sürmedi.