Merhabalar bebeğim 13 aylık emziriyorum daha önce carezetta kullandım hormonları bozduğu için bıraktık regl yeni oldum aradan 10 gün geçti tekrar regl oldum 3 gün sürdü böyle düzensiz olan var mı doktor normal dedi ama gidip gözükmedim mesajda yazdım .Arkadaşımda korkuttu üstüne adet olma hamile olma diye ufffff