Bebeğim tam 20 aylik oldu bugun. 1 yaşından sonra yalnız öğlen ve gece uykusunda emzik kullandik. Ama tam 3 gündür emziği birden kestim. Ve emziksiz ilk günden öğle uykusu uyumuyor. Ne yapmaliyim? Düzene girer mi yeniden öğlen uykusu? Uykulu geziyor ama uyumuyor. Akşamlari ilk 2 gun baya ağladi sonra uyudu. Bu akşam daha sakin uyudu diger 2 gune gore. Öğlen uykusu için bebegimde bende harap olduk resmen uykusu gelsede uyumuyor nasil duzene soka biliriz yeniden?