Arkadaşlar selam benim 2.doğumum ve 2.sezaryenim oldu 14 gün önce ve diğerinde olmayan şeyler yaşıyorum. İlkinde 1 haftada ayaktaydım bunda birinci haftanın sonunda hala sağımda ve solumda ağrı artı solda yanma oluyordu. Öksürürken ve hapşururken hala canım yanıyor. Neyse esas sorum şu 2 gün önce kendi tükürüğümde boğuldum öksürük krizine girdim bunun sonucunda soldaki ağrı yer değiştirdi sanki orda karnım yırtıldı da ta göbeğime doğru yükseldi ağrı. Şuan sezaryen yerimin solu değil aynı yerin birkaç parmak üstü ağrıyor böyle bir şey yaşayan var mı? Çok saçma geliyor kulağa ama resmen ağrım yer değiştirdi… zırt pırt doktora sorup belki de normal diyeceği bir şey için rahatsız etmek istemiyorum tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum teşekkür ederimm