Merhaba oğlum 3 yaş oldu kreşe başladı. Ama adapte olamıyor. Çok az az gidiyoruz 1-2 saat falan alışsın diye bana çok bağlı zaten hep ordayım. Ama bağlıklıktan ziyade sorunumuz oyun oynamaması oyuncakları atması öğretmenini dinlememesi. Oldum olası oyun oynamayı sevdiremedim. Oyuncaklarla bir iki oynar bırakır oyun kurmaz anca ben yönlendirirsem oyunu biraz uzar. Resim yapalım der sever resimi biraz çizer sonra bana çizdirir sonra da başka bi oyuncağa atlar ondan da sıkılır. Daha önce psikolog ile görüşmelerimiz olmuştu dikkatinde mi bir problem dedim ama dikkat problemi yok aslında her şeyi çok iyi anlıyor ama odaklanamıyyor gibi. Hemen her şeyden sıkılıyor. Öğretmeni dün artık dayanamamış oyunu bozuyor diye sınıfın dışına çıkarmış. Kural kaide dinlemiyor diyor. Ben napacağımı şaşırdım. Tek büyüttüm hep benimleydi bana çok bağlı ama bu oyun oynamaması çok sıkıyor. Kreşte de herkesi öğretmeni arkadaşı yok sayıyor kafasına göre takılıyor. O oyuncağı inceleyip sonra diğerine falan. Konuşması çok iyi, ezberi de çok kuvvetli. Hareketli de bir çocuk ama oyun ve oyuncaktan çok uzak. Ver koşsun orda burda oyuncakları biraz incelesin odasında bile tek başına durmaz illa beni yanında ister. Yani ne yapacağımı bilmiyorum adapte olamayacak ve böyle mi devam edecek diye korkuyorum. Ne yapabilirim 😞