Gece uykuları bölük pörçük ve ben galiba buna alıştım ama sınavlarım olucak ders çalışmam lazım uykumu alamadan kalkıyorum her sabah ne onun için ne de benim için hiç sağlıklı değil bu durum gece meme kessem olmuyor çünkü memeden başka şekilde uyumuyor bir hafta öncesine kadar ayağımda sallıyordum alışmış gibiydi şimdi yine ayakta sallanmayı kabul etmiyor 7 8 ay civarı uyku eğitimi almıştım ama desteksiz uykuyu başaramadık bu arada mama da kullanıyor ama öyle çok değil ya sabah içer ya akşam sanki suan bana çözüm meme bırakmak gibi geliyor bu kez de uykuya geçişte zorlanır mı bana bir yardımcı olur musunuz