Kızlar kızımın tüm aşılarını yaptırdım ama 1 yas aşısını yaptırdık bir hafta sonra atesli havale geçirdi. İnternetten okuduğumda ise 1 ve 1 buçuk yaş asisindan sonra Bi çok kişide havale görülmüş şimdi haftaya bir buçuk yaş aşısı var ve ben yaptırmaya çok korkuyorum kafam çok karıştı ne yapmam lazım. Yani havale geçirmesi aşıdan sonraya mi denk geldi asi mi yaptı bilmiyorum