twobabymom_ Kızlar merhabalar yeni 3 ayima girdim ama doğru düzgün lavaboya çıkamıyorum ve artık karnim çok ağrıyor gebelik öncesinde de kabızlık yaşadığım için bekulis hap var elimde ama ben içip içmemek konusunda çok kararsızım bana bilgi verir misiniz
kubra2608 twobabymom_ içmeyin bence.akşamdan 3 kayısıyı bi bardak suya ıslatın sabah içip kayısıları aç karnına yiyin faydası olur
aslananne27 twobabymom_ her gün kefir ic canım Hosaf yap iç ekstra günde 2 litre su içmezsen gebelikte kabızlık kaçinilmaz olur
twobabymom_ aslananne27 Ay aşırı derece de şu içiyorum ama bilmiyorum ya hamilelik öncesi de yaşamıştım ve durumu hurma filan fayda etmemişti
1sirinannesi twobabymom_ Genel olarak bir kan verin derim, bende guatr var o da biraz kabızlık yapıyor.