naznasel Kızlar kızım 1 yaş 10 günlük hemşire süte başlat dedi bugün ilk defa denettim yeni diye mi içmiyor zamanla alışır mı🤩😂
YgmrDru naznasel süt içmesin yoğurt kefir ayran peynir bunlar yeterli bizim doktor tam tersi içmesin dedi bagırsagı yoruyor demir emilimini azaltıyor hiç tatmasa bile olur demişti 3yasında hiç inek sütü vermedim
Snp57asel naznasel her bebek bir değil canım benimkide icmez tam tersi ayrana bayiliyor döke saca onu içer bende ayran veririm hazır ayrandır koy ayranidir onlar daha sağlıklı inek sütü sakin verme bagirsagina çok zararliymis
_YanakReisinAnnesii naznasel boşver içmesin çokta sağlıklı değilmiş zaten yıllarca kandırılmışız süt içmezsen boyun uzamaz vs vs diye 🥲süt yerine sade kefir, ayran verirseniz çok daha sağlıklı olur. Özellikle kefir.
naznasel YgmrDru Ya öyle mi bize hiç böyle demediler ben emzirmiyorum ayran kefir seviyor zaten mama içiyor mamaya devam mı yanş
naznasel Snp57asel yok laktozsuz verdim daha ilk defa oda içmiyor zaten ayran kefir yoğurt peynir çook seviyor mama içer zaten emzirmiyorum
naznasel _YanakReisinAnnesii veriyorum kefir ayran yoğurt peynir çok seviyor hepte yer ne bileyim emzirimiyorum ondan başlat dedi belkide ama içmiyor hiç sevmedi zaten
yoncaburak naznasel süt içmesini önerilmesini ilk defa duydum doktorumuz hiç inek sütü önermiyor 15 aylık kızım hiç de vermedım yani inek sütü iştahsızlık var gece verıldıgınde öksürük yapar reflüyü tetikler
livanurvealpinannesi61 naznasel kızım emmeyi 7 aylıkken bıraktı 1 yaşında sadece mama içiyordu. Hemşire yada aile hekimi süt ver demedi hiç.
Snp57asel naznasel o kadar doktora gidip geldim de hiç bizim doktorumuz öyle bisey demedi içmiyorsa bosverin
tontonanne naznasel Süt icirmeyin faydası yok zararı var kesinlikle Kefir ayran gibi şeyler icirin tavsiyem
naznasel tontonanne ya öyle mi ayran kefir yopurt peynir hepsini veririm çokta severe o zaman onlara devam
livanurvealpinannesi61 naznasel süt içmesi şart değil. Hemşireniz neden süt başlattı. Süt sağlıklı değil birçok zararı var. Süt vermeyin. Anne sütü yada formül mama verilir 2 yaşa kadar. Süt vermenize gerek yok yani.