lazzz61 Eda67 Ben 5 aylık iken yolculuk yapmıştım iki koltuk aldım kendi pusetim ile yolculuk yaptım tabi zor oldu wc fln gidemedim tek olduğum için bebek koltuğu yok maalesef
Abdisumeyye Eda67 canım bebeğin ne kadarlık malasef yok bence olmuyor biz araba almadan önce otobüsle giderdik emzirio uyuturdxm kucağımda uyurdu
_YanakReisinAnnesii Eda67 benimki benek sayılmaz çokta ama ilk defa geçen sene 2 yaşındayken binmiştik otobüse o zaman korkmuştu ama şuan sıkıntı olmuyor artık alıştı. Ben gece uykusunda seyahat etmeyi tercih ediyorum,1 saat falan oyalanıyor sonra da uyuyor.
Eda67 Dolores zonguldakdan Bursa’ya gitmeyi düşünyordum teyzeme ve 1 yaş bebeyle zor olur gibi geliyor
Betelgeuse_ Eda67 bebeğinizin karakterine de bağlı ama genelde çok zor oluyor. Biz de o yaş aralığında uçak seyehati yapmıştık uçakta bir saat bile zor tuttum olduğum yerde