Ay öyle hissettim arkadaşlar.
İlk bebeğimi de aynı şekil de hissetmiştim. Karnımda batmalar oluyor.
Yarın akşam test yapacağım.
Aslında kardeşi olsun istiyorum ama şuan zamanı mı bilmiyorum
Oğluma tam olarak yetebilmek istiyorum.
Kendim dinlenmek istiyorum henüz bu durum doğruysa kaldıramayabilirim.
Sar baştan yaşayabilecek kafada hissetmiyorum kendimi.
Öyle duygularımı yazmak istedim size
Oğlum tam 2 buçuk yaşında.
Henüz konuşmuyor. Dil Terapisti sürecindeyim. 2. Bebek zamanını ben seçebilseydim.
O en azından 1. Sınıfa başlamış olmasını isterdim ikinci bebek için