Ya biz anneler şükür etmiyoruz herhalde tövbe est. Bıktım şu lafı duymaktan. Bugün kızım aslında bugün değil kaç aydır sabah kalkar mızmız geceeee yatana kadar mızmızdır.(8aylık)Diş mi her ne haltsa Mutlu bir bebek değil ister istemez bende gerildim. Oturup ağladım. Uykusuzlukta eklendi 2 gündür uyumuyor. Sinirlerin boşaldı odaya kapadım kendimi. Gün boyu zaten yapışık ikizler gibiyiz az birleyen mutlu olsa oturacağız zaten. Neyse… Odaya kapadım ağladım rahatladım aslında ordan hemen eşim şükür et bilmem ne . Sağlıklı falan ya ben isyaknar anne miyim. Bende insanım . Robot değilim. WC ye bile gidemıyorum dedim yarın işe gitme bakkk anlarsin dedim. Bu saçmalıkları sizlerde duyuyor musunuz . Annemden de duyuyorum artık yeter ya. Belki kötü niyet yok ama ne bilim bende insanım ya .