Mercimegim_melegim Arkdaşlar merhaba.Benim kızım su içmeyi hiç sevmiyor alıştırma sulugundan aldım ama onuda istemiyor zorla içiriyorum mecburen.Bu arada 9aylık olduk sizler su içmeyi nasıl sevdirdiniz ve gün boyu ne kadar su içiriyorsunuz?
mom0989 Mercimegim_melegim canım ben doğduğundan beri günde 3 çay kaşığı veriyordum 4. Ayda 5-6 kaşık oldu ama seviyor şükür. Bugün 5 ay 2 günlük minik 30 cc olan biberona koydum kaynar su Ilıdı suyu her Demir damlası sonrası veriyorum içiyor ve biberonuyla 20 cc içti. Karnını doyurduktan 1 saat sonra veriyorum damlasını hem karnı şişmiyor Suyla hem de mamasını sonra yiyor. Dün burda okumuştum bu Demir damlaları damlatmalı ya hani kızıyla oyun yaparak öyle içirmiş sonra biberona geçmiş istersen sen de öyle dene
Besteee Mercimegim_melegim normal bardakla vermeyi dene önce sen iç sonra ona bardakla teklif et benim kızımda suluktan pek sevmiyor elimdeki bardağa saldırıyor