hulyacam Selam güzel anneler. Oğlum 2 ay 23 günlük. Sünnet ettirmek istiyorum. Bir doktorla görüşme halindeyim kendisi genel anestezi verip sünnet yapmak istiyor. (Profesör) benim genel anesteziye karşı bir ön yargım var. Genelde lokal anestezi ile hallediliyor diye biliyorum. Siz bebeğinizi nasıl sünnet ettirdiniz? Genel anestezi tehlikeli mi? Bana bir akıl verin kurban olayım. Not: bebeğim aşırı hareketli. Bacakları hiç durmuyor.
uykusuzluklarinanasi hulyacam henüz yaptırmadık 6 aylık biraz havaların soğumasını bekliyoruz ev çok sıcak oluyor. ama lokal yaptıracağız çünkü genel anestezide uyandıklarında çok şarhoş gibi oluyorlarmış yaptıran kişilerde pişmanlıklarını okumuştum hep
Kuzeynepp hulyacam küçücük cocuga neden genel anestezi yapılsın? Bnce kesnlkle doktoru değiştirin 4 aylıkken lokal olduk.
_YanakReisinAnnesii hulyacam bebek baya hareketlenip işlem sırasında problem çıkaracak kadar büyüyenece çoğu doktorun tercihi lokal oluyor. Sizinki neden genel dedi ki acaba? Şahsi fikrim en fazla yarım saat sürecek bir işlem için genel almaması yönünde. Oğlum 4 buçuk aylıkken lokal oldu , işlem sırasında hiçbir problem de yaşamadık.
Minmini hulyacam biz de iki buçuk aylıkken sünnet yaptırdık. Lokal oldu. Yani bence doktorunuz rahat yapmak için genel tavsiye ediyor. Elzem bir sağlık sorunu olmadıkça (acil ameliyat vs.) bu kadar küçük bir bebeğe genel anestezi tercih etmezdim şahsen. Benim fikrim yine sizin evladınız sizin kararınız💐
Babyboyss hulyacam Çocuk cerrahı doktoruna yaptırdık biz ve oğlum 4,5 aylıktı Lokal oldu tabiki Yani geleni ne alaka anlamadım
birkadinbiranne Ben tam 3ün ayında yaptırdım lokal ile, ama işlem sırasıdan canından can gider gibi ağladı. Acaba hissediyormuydu , hissettimi diye bende mahvoldum. Ama genel anestezi bence ağır gelir minicik bedenlerine diye düşünüyorum , tabi yine karar sizin🌸