gokcemericc Bebeğim 5. Aya kadar reflüsü olmamasına rağmen her ihtimale karşı reflü yatağında yatırdım. 5. Ayda bıraktık şimdi yatakta yatıyor. 7 aylık oldu. Ne zaman yastık kullanmaya başlamam lazım ?
Zlm gokcemericc valla 3 yaşında hala yastık tercih etmiyo 2 yaşına kadar vermedim zaten 2 yaşında denedim istemedi şimdi yine veriyorum yatağında var ama ayak ucuna atiyo
ASnowflake gokcemericc bebeklerde omurga sağlığı için 2 yaşanmadan kullanılmaması gerekiyor diye biliyorum oğlum 8 aylık yastıksız yatırıyorum
alperenmommm 8 aylık bir kaç defa yastık kullanmayı denedim kafası sürekli düşüyor yastıkla oynuyor yastığı geri aldım
Seydagolcuk 2 yasindan once doktorlar önermiyormuş. Fakat çevremde 2 yasdan küçük çocuklarini yastikta yatiran cok kisi var ben cesaret edemedim henüz