079aslankuzusu 2 buçuk yaşında oğlum var gelişim geriliği var algı olarak 18 aylık cocuk algısında TV kesinlikle açılmayacak diye uyarıyolar ama napacagimi şaşırmış durumdayım.. 24 saatin 12-13 sawtini uyanık geciriyor oyun oynama asla yok bı oyuncakla Max 3-4 dakika oynuyor aileminden uzak sehirdeyim eşimin ailesinin hiç desteği yok gidebilecegim kimse yok butun gün tekiz açmamak için elimden geleeni yapıyorum ama olmuyor olmuyor.. Yemek yapıyorum onada önüne biseyler koyuyorum asla oyalanmiyor tüm oyuncakları önüne diziyorum ev kreşe döndü yeterki oynasın diye ama oynamıyor hergun parkta 2-3saat vakit geçiriyoruz kostirmaktwn kolum ayagim tutmuyor daha fazla dursa tutucam yeterki TV izlemesin diye ama orada da Max 2 saat falan duruyor e napicaz peki oyun oynamayan bir cocugu 12 saat neyle oyalabilirim? Ağlamaktan oda helak oluyor bende artık bitiyorum ne yaparsam yapım TV yi 2 saatin altına düşüremiyorum inanın oda imkansızı başarmak gibi bişey benim icin.. Çok vicdan yapıyorum, üzülüyorum bilinçli bir anneyim ama elimden daha fazlası gelmiyor sanırım tek başına buyutmekte bir etken oluyor hiç destekcin olmaması malesef çok etkiliyor. Vicdanim hiç rahat değil ama tukeniyorum tükendim keşke böyle olmasa..