Dün 18 aylık aşısını olduk. Dün o kadar belli değildi ama bugün kızarıklık ve şişlik var. Hemşire olur demişti. Kolonyalı pamuklu baskı yaparsın demişti. Sol kolda hiç bir iz yok sağ taraf gözle görüşür derece şiş. Eşim doktora gidelim diyor bende kararsız kaldım. Şimdi gitsek bunun için mi geldiniz hastane der die çekiniyorum. Önerisi olup başına gelen var mı lütfen yazın🥺