Sahingiller_2 Kızçeler HAYDİGİY UYGULAMASIndan alışveriş yapan var mı acaba? Ürünleri nasıl güvenilir site midir bilgisi olan var mıdır???
Deletedmom_984 Daha yeni Sipariş verdim kapıda ödemeyle muhtemelen pazartesi gelir bakalım nasıl bir şey gelecek😂 2 tane bluzu kargoyla 400 sie aldım trendyolda tanesi 250 tlydi
Sahingiller_2 Deletedmom_984 doğrudur canim. Fiyatları çok uygun geldi bana eğer güvenilir ise bende sipariş verecektim
Sahingiller_2 Sinemeyra yaâaa böyle alışveriş yapanları duyunca mutlu oluyorum 😂 istediğim birkaç bişey var tereddüt ettim de
[silindi] Sahingiller_2 2-3 yıldır haydigiy ve modamizbir den alışveriş yapıyorum çok güzeller… Özellikle modamizbirde oysho ürünleri var çok uygun fiyata ve kaliteli tavsiye ederim
narinc Sahingiller_2 bende alışveriş yapmıştım cocuklar için gayet iyi geldi hemde uygun güvenilir bir site ben magazasina bile gittim Niğde de
Merveeofs Sahingiller_2 2 kere sipariş verdim memnun kaldım göründüğü gibi geldi kargo da uzun sürmedi hiç birkaç güne geldi. Sadece bazı elbiselerimde biraz dardı kalipları kendi bedenimde ama onu da çok sorun etmedim onun dışında hiçbir sıkıntı yaşamadım