Umutununannesi Merhaba anneler 48 günlük bebegım var yutkunurken bogulacaj gibi oluyor korkuyorum yutkunamıyor bıkac gundur ve sürekli salyası akıyor bı sıkıntısı yok diye dusundm cunku emerken normal yutkunuyor ama neden boyle yapıyor olabilir fıkrıınız var mı